
Jak se vidím? Jak dopadá můj boj s matikou?
Každé pololetí žáci dostanou nejen vysvědčení, kde učitel hodnotí jejich práci za pololetí, ale také hodnotí sami sebe, jak dopadá jejich boj s matikou. Vždy hodnotí, jak zvládají jednotlivá učiva za dané pololetí, dávájí si známku, ale také píšou, co se jim povedlo v matematice, co nepovedlo a co by chtěli zlepšit.
Co napsali někteří žáci?
Co se mi povedlo - nepovedlo - co mám zlepšit.
Docela chápu nové učivo - zapomněla jsem +,-,*,/ - sčítání, odčítání, násobení, dělení
Nic moc - rovnice, vytknutí - hodně věcí
žádná odpověď - užití vzorců - všechno, nic mi nejde líp než na trojku
asi nic - všechno - všechno
spravit si známku z matematiky - Pythagorova věta - ostatní předměty
Vydobýt si dvojku - bylo toho dost - známky, začít pro to něco dělat
žádná odpověď - pochopit reálně využití učiva - žádná odpověď
povedlo se mi pochopit některé příklady - trochu se zamotávám v počítání s mnočleny - mít dvojku z matiky
skoro nic - skoro všechno - skoro všechno
pohádka - mnoho členy - vše
pochopení učiva - pololetní písemná práce - vědět, jak se jmenují příklady
nemít na pololetí 5 - hodně věcí - hodně věcí, ale nejspíš to do té kebule nedostanu
Některá sebehodnocení jsou úsměvná, jiná smutnější, ale většina z nich je reálná. A to je to nejdůležitější. Tak mí osmáci vzhůru do dalšího boje s dalším učivem v novém pololetí.